Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/43324
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коняхина, Д. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-21T08:14:50Z | - |
dc.date.available | 2021-10-21T08:14:50Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коняхина, Д. А. Visualization as a Narrative Component of English Coursebooks in Modern Belarusian School / Д. А. Коняхина // Первый шаг в науку : тезисы докладов 72-й научно-технической конференции учащихся, студентов и магистрантов, Минск, 21-29 апреля 2021 г. - Минск : БГТУ, 2021. – С. 903-906. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/43324 | - |
dc.description.abstract | The aim of the research is to investigate the ways in which visualized character images as a narrative component can be properly selected and incorporated into an EFL-lesson plan and the positive effects they have on the individual learners and the classroom community. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | ru |
dc.language.iso | en | ru |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | English | ru |
dc.subject | Belarusian school | ru |
dc.subject | Visualization | ru |
dc.subject | English language training | ru |
dc.subject | learning English | ru |
dc.subject | английский язык | ru |
dc.subject | визуализация | ru |
dc.subject | изучение английского языка | ru |
dc.subject | обучение английскому языку | ru |
dc.subject | белорусские школы | ru |
dc.title | Visualization as a Narrative Component of English Coursebooks in Modern Belarusian School | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udc | 811.111:004.932.7 | - |
Appears in Collections: | Первый шаг в науку : тезисы докладов 72-й научно-технической конференции учащихся, студентов и магистрантов, Минск, 21-29 апреля 2021 г. / [редкол.: А. В. Лихачева [и др.]. - Минск : БГТУ, 2021. - 1015 c. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коняхина_Visualization.pdf | 135.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.