Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/64560
Title: Асаблівасці мультымедыйных праектаў арфаграфічнай тэматыкі на сучасным этапе
Authors: Куліковіч, Уладзімір Іванавіч
Keywords: арфаграфія
нарматыўнае напісанне
мультымедыйны праект
квэст
інтэрактыўнае выданне
відэаскрайб-ролік
Issue Date: 2024
Publisher: БДТУ
Citation: Куліковіч У. І. Асаблівасці мультымедыйных праектаў арфаграфічнай тэматыкі на сучасным этапе // Труды БДТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. 2024. № 1 (279). С. 45–51.
Abstract: Артыкул прысвечаны вывучэнню тыпалогіі беларускіх адукацыйных электронных выданняў арфаграфічнай тэматыкі. Адзначаецца, што на сучасным этапе адбываецца істотная трансфармацыя вучэбнай кнігі, а настаўнікі беларускай мовы і літаратуры актыўна ўдзельнічаюць у стварэнні мультымедыйных модуляў, адукацыйных элементаў, асобных выданняў для папулярызацыі беларускай мовы і яе правапісу. Матэрыялам для аналізу паслужылі даступныя ў Сеціве распрацоўкі, змешчаныя на сайтах навучальных устаноў, у блогах, якія вядуць педагогі, сацыяльных сетках. Даследаванне праводзілася з выкарыстаннем агульных метадаў навуковага пазнання: аналіз, назіранне, сінтэз, індукцыя, абагульненне, параўнанне; а таксама кнігазнаўчага сістэмна-тыпалагічнага метаду. Аўтар падрабязна аналізуе асобныя мультымедыйныя праекты з пункту погляду іх карыстальніцкага інтэрфейсу і дыдактычнага напаўнення, адзначае станоўчыя моманты і памылкі, што ўплываюць на ўспрыняцце праекта з боку карыстальнікаў. У заключэнні робіцца выснова адносна чытацкага адраса, функцыянальнага прызначэння і жанравай разнастайнасці аналізаваных праектаў, а таксама прапануюцца некаторыя рэдактарскія рэкамендацыі адносна канструявання падобнай выдавецкай прадукцыі.
URI: https://elib.belstu.by/handle/123456789/64560
Appears in Collections:выпуск журнала постатейно

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6. Куліковіч.pdf699.38 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.