Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/19706Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Плясунова, Дзіна Паўлаўна | be |
| dc.date.accessioned | 2017-03-28T09:22:02Z | - |
| dc.date.available | 2017-03-28T09:22:02Z | - |
| dc.date.issued | 2012 | - |
| dc.identifier.citation | Плясунова, К. В. Рэдактарскі аналіз стылю навукова-папулярнага твора для дзяцей / К. В. Плясунова // Труды БГТУ. №9. Издательское дело и полиграфия, 2012. - С. 11-14. | - |
| dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/19706 | - |
| dc.description.abstract | У публікацыі ахарактарызаваны асноўныя фактары, якія ўплываюць на стыль навукова- папулярнага твора для дзяцей. Прааналізаваны стыль навукова-папулярных выданняў з улікам указаных фактараў. Тэарэтычныя высновы падмацоўваюцца прыкладамі з рускамоўных і бела- рускамоўных твораў сучасных беларускіх аўтараў. Вылучаны асноўныя станоўчыя і адмоўныя аспекты стылю ў гэтых выданнях. Вызначаны моўныя тэндэнцыі ў сучаснай дзіцячай літара- туры, якія характэрны для навукова-папулярнага стылю. | be |
| dc.format.mimetype | application/pdf | en |
| dc.language.iso | be | en |
| dc.publisher | БГТУ | ru |
| dc.subject | редактирование | ru |
| dc.subject | подготовка рукописи | ru |
| dc.subject | анализ текста | ru |
| dc.subject | издания для детей | ru |
| dc.subject | детская литература | ru |
| dc.subject | научно-популярные издания | ru |
| dc.title | Рэдактарскі аналіз стылю навукова-папулярнага твора для дзяцей | be |
| dc.type | Article | en |
| dc.identifier.udc | 82-053.2.087.5(476) | - |
| Appears in Collections: | Труды БГТУ. № 9. Издательское дело и полиграфия, 2012 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 003plyasunova-k.-v.-rehdaktarsk-analz-stylyu-navukova-papulyarnaga-tvora-dlya-dzyacei.pdf | 287.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
