Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/19710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСяменчык, Мікалай Яфімавічbe
dc.date.accessioned2017-03-28T09:22:04Z-
dc.date.available2017-03-28T09:22:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСяменчык, М. Я. Барацьба з праявамі антысемітызму як элемент ідэалагічнага выхавання студэнтаў устаноў вышэйшай адукацыі / М. Я. Сяменчык // Труды БГТУ. - Минск : БГТУ, 2014. - № 8. - С. 51-53.-
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/19710-
dc.description.abstractАртыкул асвятляе адзін з аспектаў ідэалагічнага выхавання студэнтаў вышэйшых навучальных устаноў, звязаных з неабходнасцю барацьбы з праявамі антысемітызму. Паведамляецца аб стане вывучэння гэтай праблемы ў навуковай літаратуры і змесце вучэбных праграм па грамадскіх дысцыплінах. Разглядаюцца праявы антысемітызму ў Беларусі на розных этапах яе гісторыі. Абрунтоўваецца грамадская патрэба фарміравання ў студэнтаў ідэйнай перакананасці ў антыгуманнай сутнасці юдафобіі і неабходнасці барацьбы з яе праявамі.be
dc.description.abstractВ статье исследуется и эксплицируется сущность технического знания. Этапы развития технического знания выделены по типам цивилизационного развития человечества – традиционный, техногенный, информационный. Анализ роли технического знания раскрывает процесс раскрепощения технического духа человечества. Объяснено отличие технического знания от технических наук на основе динамики объективного и субъективного.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isobeen
dc.publisherБГТУru
dc.subjectантисемитизмru
dc.subjectборьба с антисемитизмомru
dc.subjectидеологическое воспитаниеru
dc.titleБарацьба з праявамі антысемітызму як элемент ідэалагічнага выхавання студэнтаў устаноў вышэйшай адукацыіbe
dc.typeArticleen
dc.identifier.udc378:323.12-
Appears in Collections:Труды БГТУ. № 5. История, философия, филология, 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf569.83 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.