Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/25468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедарцова, Тамара Мікалаеўнаbe
dc.date.accessioned2018-05-17T09:58:21Z-
dc.date.available2018-05-17T09:58:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationФедарцова, Т. М. Роля тэксту ў ідэйна-маральным і грамадзянска-патрыятычным выхаванні / Т. М. Федарцова // Проблемы и основные направления развития высшего технического образования : материалы XXIII научно-методической конференции, Минск, 20-23 марта 2018 г. / Белорусский государственный технологический университет ; редкол.: И. В. Войтов [и др.]. - Минск : БГТУ, 2018. – С. 98.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/25468-
dc.description.abstractФарміраванне камунікатыўнай і лінгвакультурнай кампетэнцый, што цесна спалучана з авалоданнем навучэнцамі маўленчай дзейнасцю, культурай маўленчых паводзін, а таксама неабходнымі звесткамі пра асновы ідэалогіі Дзяржавы, культуру, гісторыю і традыцыі беларускага народа, непасрэдна звязана з падборам тэкстаў. Для сучаснага мовазнаўства характэрна разнастайнасць навуковых метадаў і падыходаў, якімі карыстаюцца пры вывучэнні асноўнага прадмета. Але пры выкарыстанні любога інавацыйнага метаду важна правільна падабраць тэкст, каб ён не толькі садзейнічаў выпрацоўцы ўмення выкарыстоўваць арфаграфічную і пунктуацыйную пісьменнасць, але і нёс у сабе выхаваўчыя аспекты.be
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isobeen
dc.publisherБГТУru
dc.subjectтекстru
dc.subjectидейно-моральное воспитаниеru
dc.subjectгражданско-патриотическое воспитаниеru
dc.subjectпрофессиональная лексикаru
dc.titleРоля тэксту ў ідэйна-маральным і грамадзянска-патрыятычным выхаванніru
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Проблемы и основные направления развития высшего технического образования : материалы XXIII научно-методической конференции, 20-23 марта 2018 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedarcova_Rolja.pdf78.14 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.