Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/30763
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сузько, А. У. | be |
dc.contributor.author | Мазуркевіч, Л. М. | be |
dc.date.accessioned | 2019-10-08T06:26:54Z | - |
dc.date.available | 2019-10-08T06:26:54Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сузько, А. У. Педагагічныя праблемы і іх мастацкае вырашэнне ў трылогіі Якуба Коласа "На ростанях" / А. У. Сузько, Л. М. Мазуркевіч // Літаратура ў культурнай прасторы Беларусі і Кітая : зборнік навуковых артыкулаў па матэрыялах Міжнар. канф., прысвечанай народнаму паэту Беларусі Я. Коласу, г. Цяньцзінь, Кітайская Народная Рэспубліка, 17–18 мая 2019 г. – Мінск : БДТУ, 2019. – С. !65-171. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/30763 | - |
dc.description.abstract | В статье раскрывается специфика художественного воплощения педагогической концепции Якуба Коласа на страницах трилогии «На ростанях» и прослеживается его понимание личности и функций учителя в обществе. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | be | en |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | творчество Якуба Коласа | ru |
dc.subject | трилогия "На ростанях" | ru |
dc.subject | художественный образ | ru |
dc.subject | учитель | ru |
dc.subject | национальная интеллигенция | ru |
dc.subject | обучение | ru |
dc.subject | воспитание | ru |
dc.subject | педагогическая концепция | ru |
dc.title | Педагагічныя праблемы і іх мастацкае вырашэнне ў трылогіі Якуба Коласа "На ростанях" | be |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 821.161.3 | - |
Appears in Collections: | Літаратура ў культурнай прасторы Беларусі і Кітая : зборнік навуковых артыкулаў па матэрыялах Міжнар. канф., прысвечанай народнаму паэту Беларусі Я. Коласу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Suz'ko_Pedagagichnyya.pdf | 106.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.