Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/30808
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васюковіч, Л. С. | be |
dc.contributor.author | Дзядзінкін, А. Л. | be |
dc.date.accessioned | 2019-10-09T09:43:12Z | - |
dc.date.available | 2019-10-09T09:43:12Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Васюковіч, Л. С. Педагагічныя ідэі Якуба Коласа ў кантэксце сучаснай лінгвадыдактыкі / Л. С. Васюковіч, А. Л. Дзядзінкін // Літаратура ў культурнай прасторы Беларусі і Кітая : зборнік навуковых артыкулаў па матэрыялах Міжнар. канф., прысвечанай народнаму паэту Беларусі Я. Коласу, г. Цяньцзінь, Кітайская Народная Рэспубліка, 17–18 мая 2019 г. – Мінск : БДТУ, 2019. – С. 51-57. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/30808 | - |
dc.description.abstract | В статье анализируются основные идеи «Методики родного языка» Якуба Коласа: лингвометодический статус методики как самостоятельной науки, система работы по развитию языка, классификация методов обучения, специфика чтения. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | be | en |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | белорусский язык | ru |
dc.subject | методика белорусского языка | ru |
dc.subject | педагогическая деятельность Я. Коласа | ru |
dc.subject | методика родного языка | ru |
dc.subject | преподавание белорусского языка | ru |
dc.subject | методика чтения | ru |
dc.subject | развитие речи | ru |
dc.title | Педагагічныя ідэі Якуба Коласа ў кантэксце сучаснай лінгвадыдактыкі | be |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 808.26 (072.2) (043.3) | - |
Appears in Collections: | Літаратура ў культурнай прасторы Беларусі і Кітая : зборнік навуковых артыкулаў па матэрыялах Міжнар. канф., прысвечанай народнаму паэту Беларусі Я. Коласу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Vasyukovіch_Pedagagichnyya_idei.pdf | 125.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.