Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/33823
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПяткевіч, Вікторыя Міхайлаўнаbe
dc.date.accessioned2020-05-29T11:32:21Z-
dc.date.available2020-05-29T11:32:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПяткевіч, В. М. Тэлефармат міжнароднага медыявобраза Рэспублікі Беларусь / В. М. Пяткевіч // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. - Минск : БГТУ, 2020. - № 1 (231). - С. 37-40.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/33823-
dc.description.abstractРазгледжаны асноўныя этапы фарміравання міжнароднага аўдыявізуальнага вобраза Рэспублікі Беларусь у глабальнай інфармацыйнай прасторы на аснове архіўных матэрыялаў Белтэлерадыёкампаніі за 1991–2006 гг. Выяўлены стратэгічныя мэты тэлеканала «Беларусь-ТБ» («Беларусь 24») у кантэксце дзяржавы, гледача і кліента. Акрэслены ключавыя стратэгіі медыяпрысутнасці краіны на міжнародным узроўні (стратэгія мэтавага сегмента і пазіцыянавання, стратэгія прадуктовага партфеля, стратэгія якасці, стратэгія сеткі вяшчання, стратэгія праграмавання). Абазначаны асноўныя характарыстыкі вяшчання тэлеканала «Беларусь-ТБ» («Беларусь 24»).be
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.publisherБГТУru
dc.subjectмедыявобразru
dc.subjectміжнароднае аўдыявізуальнае вяшчаннеru
dc.subjectстратэгія вяшчанняru
dc.subjectБелтэлерадыёкампаніяru
dc.subjectтэлеканал «Беларусь-24»ru
dc.titleТэлефармат міжнароднага медыявобраза Рэспублікі Беларусьru
dc.typeArticleen
dc.identifier.udc070(476)-
Располагается в коллекциях:выпуск журнала постатейно

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
7.pdf662.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.