Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/39805
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зылевіч, Дзіна Паўлаўна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-08T07:36:06Z | - |
dc.date.available | 2021-04-08T07:36:06Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Зылевіч, Д. П. Рэдактарскі аналіз зборніка казак для дзяцей малодшага школьнага ўзросту (на прыкладзе кнігі А. Бутэвіча "Прыгоды Вірус@ Шкодзі") / Д. П. Зылевіч // Труды БГТУ. №9. Издательское дело и полиграфия, 2010. - С. 9-13. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/39805 | - |
dc.description.abstract | Артыкул прысвечаны рэпертуару кніжных выданняў для дзяцей, які за апошні час значна змяніўся. Прапануецца аналіз рэдактарскай падрыхтоўкі сучаснага зборніка казак для дзяцей малодшага школьнага ўзросту. Аўтар ацэньвае ідэю зборніка, выхаваўчы і пазнавальны аспекты твораў, іх змест і форму з улікам чытацкага адраса, адпаведнасць заяўленаму жанру, а таксама апарат выдання. Зроблены вывад пра якасную рэдактарскую падрыхтоўку аналізуемага зборніка і станоўчыя тэндэнцыі ў сучасным беларускім кнігавыдавецтве. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | ru |
dc.language.iso | be | ru |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | кніжныя выданні | ru |
dc.subject | рэдагаванне | ru |
dc.subject | рэдактарская падрыхтоўка | ru |
dc.subject | дзіцячая літаратура | ru |
dc.subject | казкі | ru |
dc.subject | кніжныя выданні для дзяцей | ru |
dc.title | Рэдактарскі аналіз зборніка казак для дзяцей малодшага школьнага ўзросту (на прыкладзе кнігі А. Бутэвіча "Прыгоды Вірус@ Шкодзі") | ru |
dc.type | Article | ru |
Appears in Collections: | Труды БГТУ. № 9. Издательское дело и полиграфия, 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Издательское дело и полиграфия.2010-9-13.pdf | 299.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.