Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/40101
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вайцяховіч, Петр Яўгенавіч | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-16T05:14:25Z | - |
dc.date.available | 2021-04-16T05:14:25Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Вайцяховіч, П. Я.Аб змесце і методыцы выкладання дысцыпліны «Трэнне і знос» / П. Я. Вайцяховіч // Высшее техническое образование. - 2020. - Т. 4, № 2. - С. 40-43 | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/40101 | - |
dc.description.abstract | У артыкуле даецца абгрунтаванне неабходнасці ўключэння ў вучэбны план падрыхтоўкі інжынераў- механікаў для хімічных вытворчасцей і прадпрыемстваў хімічных вытворчасцей, а таксама будаўнічых матэрыялаў дысцыпліны, звязанай з вывучэннем пытанняў трэння і зносу. Прычым яна ўведзена ў блок дысцыплін па выбары студэнтаў. Указана, што яе ўвядзенне ў вучэбны план стала магчымым толькі пасля набыцця выкладчыкамі адпаведнай кваліфікацыі за кошт уцягвання іх у навуковую працу па азначаным напрамку. Прыведзена структура вучэбнай дысцыпліны з пералікам асноўных тэм і пытанняў лекцыйнага матэрыялу і пералік лабараторных заняткаў. Асобная ўвага звернута на праблемны творчы падыход пры вывучэнні дысцыпліны. Зроблены высновы пра неабходнасць вывучэння дысцыпліны, пастаяннае ўдасканаленне методыкі выкладання, яе карыснасці для будучых спецыялістаў і вытворчасці | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | ru |
dc.language.iso | be | ru |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | вышэйшая адукацыя | ru |
dc.subject | вучэбны план | ru |
dc.subject | дысцыпліна | ru |
dc.subject | лабараторныя работы | ru |
dc.title | Аб змесце і методыцы выкладання дысцыпліны «Трэнне і знос» | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udc | 378.147 | - |
Appears in Collections: | Высшее техническое образование, 2017, № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7. Вайцяховіч.pdf | 582.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.