Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/43268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСильванович, К. П.-
dc.date.accessioned2021-10-19T12:34:25Z-
dc.date.available2021-10-19T12:34:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСильванович, К. П. Computer Games in Learning English / К. П. Сильванович // Первый шаг в науку : тезисы докладов 72-й научно-технической конференции учащихся, студентов и магистрантов, Минск, 21-29 апреля 2021 г. - Минск : БГТУ, 2021. - С. 937-938.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/43268-
dc.description.abstractThe aim of this research is determine if computer games can help to learn English.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoenru
dc.publisherБГТУru
dc.subjectEnglishru
dc.subjectlearning English languageru
dc.subjectcomputer gamesru
dc.subjectteaching methodsru
dc.subjectvideo gamesru
dc.subjectанглийский языкru
dc.subjectизучение английского языкаru
dc.subjectкомпьютерные игрыru
dc.subjectметоды обученияru
dc.subjectвидеоигрыru
dc.titleComputer Games in Learning Englishru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc811.111:004.94-
Appears in Collections:Первый шаг в науку : тезисы докладов 72-й научно-технической конференции учащихся, студентов и магистрантов, Минск, 21-29 апреля 2021 г. / [редкол.: А. В. Лихачева [и др.]. - Минск : БГТУ, 2021. - 1015 c.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сильванович_Computer.pdf107.4 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.