Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/44772
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДоўнар, Ларыса Іосіфаўна-
dc.date.accessioned2022-01-05T08:31:39Z-
dc.date.available2022-01-05T08:31:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДоўнар, Л. І. Беларуская кнігазнаўчая школа: асаблівасці ідэнтыфікацыі / Л. І. Доўнар // Скориновские чтения - 2021: роль книги в современном обществе : материалы V Международного форума, 7-8 октября 2021 г. – Минск : БГТУ, 2021. – С. 308-314.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/44772-
dc.description.abstractІдэнтыфікацыя беларускай кнігазнаўчай школы патрабуе ўліку такіх з’яў, як полікультурнасць (ідэнтыфікацыя нацыянальнай прыналежнасці як вучоных-кнігазнаўцаў, так і кніжных помнікаў Беларусі). Беларускім кнігазнаўцам, каб утрымліваць дасягнутыя пазіцыі і развіваць сваю навуковую школу, неабходна больш цесная кансалідацыя, а найбольш – кансідэрацыя (павага і падтрымка) кнігазнаўчых асяродкаў і кнігазнаўчай супольнасці ў нашай краіне.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.publisherБГТУru
dc.subjectкнігазнаўстваru
dc.subjectбеларускае кнігазнаўстваru
dc.subjectкнігазнаўчая школа Беларусіru
dc.subjectнавуковыя школыru
dc.subjectнацыянальная навуковая школаru
dc.subjectідэнтыфікацыя беларускай кнігазнаўчай школыru
dc.subjectкниговедениеru
dc.subjectбелорусское книговедениеru
dc.subjectнаучные школыru
dc.subjectбелорусская школа книговеденияru
dc.subjectнациональная научная школаru
dc.subjectидентификация белорусского книговеденияru
dc.titleБеларуская кнігазнаўчая школа: асаблівасці ідэнтыфікацыіru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc377-
Appears in Collections:Скориновские чтения - 2021: роль книги в современном обществе : материалы V Международного форума, 7-8 октября 2021 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Доўнар_Беларуская.pdf209.79 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.