Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/45115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндарала, Ігар Аляксандравіч-
dc.date.accessioned2022-01-18T08:57:58Z-
dc.date.available2022-01-18T08:57:58Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationАндарала, І. А. Завочная вышэйшая педагагiчная адукацыя як падсiстэма бесперапынннай адукацыi настаўнiкаў / І. А. Андарала // ТехноОБРАЗ 2003: технологии непрерывного образования и творческого саморазвития личности студентов в высшей школе : тезисы докладов Международной научной конференции, г. Гродно, 11-12 апреля 2003 г. : в 2-х ч. - Гродно : ГрГУ им. Я. Купалы, 2003. - Ч. 2. - С. 55-57.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/45115-
dc.description.abstractУ агульнай структуры нацыянальнай вышэйшай педагагічнай школы значнае месца займае завочная вышэйшая педагагічная адукацыя, паколькі кожныя два з пяці студэнтаў, будучых педагогаў, з'яўляюцца завочнікамі. Гэта дае падставу разглядаць завочную вышэйшую педагагічную адукацыю як адносна самастойную састаўную частку (падсістэму) некалькіх сістэм больш высокага парадку: сістэмы бесперапыннай адукацыі; адукацыйнай сістэмы краіны; сістэмы вышэйшай педагагічнай адукацыі краіны.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.subjectвышэйшая педагагічная адукацыяru
dc.subjectзавочнае навучаннеru
dc.subjectбесперапынная адукацыя настаўнікаўru
dc.subjectстудэнты-завочнікіru
dc.subjectзавочная педагагічная адукацыяru
dc.subjectвысшее педагогическое образованиеru
dc.subjectзаочное обучениеru
dc.subjectнепрерывное образование учителейru
dc.subjectзаочное педагогическое образованиестуденты-заочникиru
dc.subjectстуденты-заочникиru
dc.titleЗавочная вышэйшая педагагiчная адукацыя як падсiстэма бесперапынннай адукацыi настаўнiкаўru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc37.018.43-
Appears in Collections:Публикации в республиканских изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андарала_Завочная.pdf139.26 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.