Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/48510
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Старасценка, Т. Я. | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T13:31:14Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T13:31:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Старасценка, Т. Я. Камунікатыўны аспект прозы Алены Васілевіч / Т. Я. Старасценка // Общественные и гуманитарные науки : материалы 86-й научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, научных сотрудников и аспирантов, Минск, 31 января - 12 февраля 2022 г. - Минск : БГТУ, 2022. – С. 105-107. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/48510 | - |
dc.description.abstract | Мэтай гэтага даследавання з’яўляецца аналіз моўнай эксплікацыі персанажных модусаў аўтарыяльнага, або экзегетычнага, наратыву Алены Васілевіч. Фактычным матэрыялам паслужылі яе празаічныя творы сярэдзіны ХХ ст. Праз знешне аб’ектыўны аўтарскі аповед А. Васілевіч выразна адчуваецца пункт гледжання персанажа, яго адносіны да рэчаіснасці. У гэтым праяўляецца адметнасць аўктарыяльнай дыялагізацыі і камунікатыўнай прасторы мастацкага дыскурсу. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | ru |
dc.language.iso | be | ru |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | камунікатыўныя мадэлі | ru |
dc.subject | камунікатыўныя аспекты | ru |
dc.subject | проза Алены Васілевіч | ru |
dc.subject | камунікатыўнасць | ru |
dc.subject | коммуникативные аспекты | ru |
dc.subject | коммуникативные модели | ru |
dc.subject | проза Елены Василевич | ru |
dc.subject | коммуникативность | ru |
dc.title | Камунікатыўны аспект прозы Алены Васілевіч | ru |
dc.type | Article | ru |
dc.identifier.udc | [81’38:811.161.3]:82-3 | - |
Appears in Collections: | материалы конференции постатейно |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Старасценка_Камунікатыўны.pdf | 174.09 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.