Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/48546
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндарала, Ігар Аляксандравіч-
dc.date.accessioned2022-06-01T10:15:53Z-
dc.date.available2022-06-01T10:15:53Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationАндарала, І. А. Стан педагагічнай адукацыі Беларусі (1943-1950 гг.) / І. А. Андарала // Общественные и гуманитарные науки : материалы 86-й научно-технической конференции профессорско-преподавательского состава, научных сотрудников и аспирантов, Минск, 31 января - 12 февраля 2022 г. - Минск : БГТУ, 2022. – С. 68-70.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/48546-
dc.description.abstractУ выніку адукацыйнай палітыкі, якая праводзілася кіраўніцтвам рэспублікі ў першыя пасляваенныя гады, у Беларусі да 1950 года была створана шырокая сетка педагагічных навучальных устаноў, якая ў значнай меры магла забяспечыць патрэбы ўсіх ступеняў агульнаадукацыйнай школы рэспублікі ў кваліфікаваных настаўніках усіх спецыяльнасцяў. Падрыхтоўку настаўнікаў для V–X класаў агульнаадукацыйных школ забяспечвалі 8 педагагічных інстытутаў (28 факультэтаў) і 7 настаўніцкіх інстытутаў (19 аддзяленняў) [1, л. 31]. Настаўнікаў для пачатковых школ рыхтавалі 24 педагагічныя вучылішчы.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.publisherБГТУru
dc.subjectпедагагічная адукацыяru
dc.subjectгісторыя Беларусіru
dc.subjectгісторыя педагагічнай адукацыіru
dc.subjectадукацыйная палітыкаru
dc.subjectпедагогическое образованиеru
dc.subjectистория Беларусиru
dc.subjectистория педагогического образованияru
dc.subjectобразовательная политикаru
dc.titleСтан педагагічнай адукацыі Беларусі (1943-1950 гг.)ru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc94(476)-
Appears in Collections:материалы конференции постатейно

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андарала_Стан.pdf117.4 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.