Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/55458
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Якаўлеў, Міхаіл Кузьміч | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-22T11:26:39Z | - |
dc.date.available | 2023-03-22T11:26:39Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Якаўлеў, М. К. Крыніцы патрыятычнага выхавання студэнтаў-тэхнолагаў паліграфічнай вытворчасці / М. К. Якаўлеў // Проблемы и основные направления развития высшего технического образования : материалы XXV науч.-метод. конф., Минск, 16–17 марта 2023 г. – Минск : БГТУ, 2023. – С. 201-203. | ru |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/55458 | - |
dc.description.abstract | Паводле даследванняў назіраецца тэндэнцыя зніжэння статусу духоўна-маральных сямейных каштоўнасцяў і інстытуту шлюбу, частка выпускнікоў навучальных устаноў звязваюць сваю будучыню з працай за мяжой і ад’ездам. Гэта сведчаць аб існаванні праблем у грамадзянска-патрыятычным выхаванні моладзі ўвогуле і студэнтаў ВНУ, у прыватнасці. У артыкуле разглядаюцца крыніцы патрыятычнага выхавання студэнтаў-тэхнолагаў паліграфічнай вытворчасці. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | be | ru |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | вышэйшая адукацыя | ru |
dc.subject | патрыятычнае выхаванне | ru |
dc.subject | гісторыка-культурнае выхаванне | ru |
dc.subject | студэнтцкая моладзь | ru |
dc.subject | факультэт прынттэхналогій | ru |
dc.subject | Францішак Скарына | ru |
dc.subject | сістэма выхаваўчай працы | ru |
dc.title | Крыніцы патрыятычнага выхавання студэнтаў-тэхнолагаў паліграфічнай вытворчасці | ru |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 172.1:378 | - |
Appears in Collections: | материалы конференции постатейно |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Якаўлеў_Крыніцы.pdf | 149.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.