Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/64500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМіляшкевіч, Я. Г.-
dc.date.accessioned2024-04-11T10:11:41Z-
dc.date.available2024-04-11T10:11:41Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМіляшкевіч, Я. Г. Некаторыя праблемы распрацоўкі беларускай навуковай хімічнай тэрміналогіі / Я. Г. Міляшкевіч // Труды Белорусского государственного технологического университета. Серия 5. Политология, философия, история, филология. - 2006. - Вып. XIV. - С. 177-179. - Бібліягр.: 13 назв.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/64500-
dc.description.abstractРазгледжаны праблемы хімічнай лексікі на прыкладзе стварэння слоўнікавага артыкула, якое прадугледжвае ўтварэнне прыметнікаў, дзеепрыметнікаў i ix фармантаў, якія ў сваю чаргу павінны адпавядаць беларускай нацыянальнай мове.ru
dc.description.abstractПроблемы химической лексики рассматриваются на примере создания словарной статьи, которая предусматривает образование прилагательных, причастий и формантов, которые в свою очередь должны соответствовать белорусскому национальному языку.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.publisherБГТУru
dc.subjectнавуковая тэрміналогіяru
dc.subjectхімічная тэрміналогіяru
dc.subjectвыхаванне на беларускай мовеru
dc.subjectхімічная лексікаru
dc.subjectіншамоўныя хімічныя тэрміныru
dc.subjectнаучная терминологияru
dc.subjectхимическая терминологияru
dc.subjectобразование на белорусском языкеru
dc.subjectхимический словарьru
dc.subjectзарубежные химические терминыru
dc.titleНекаторыя праблемы распрацоўкі беларускай навуковай хімічнай тэрміналогііru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc808.26:001-
Appears in Collections:Труды БГТУ. № 5. Политология, философия, история, филология, 2006

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міляшкевіч Я. Г. Некаторыя праблемы.pdf2.99 MBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.