Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/65219
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАстрога, Валянціна Міхайлаўна-
dc.date.accessioned2024-05-03T11:47:09Z-
dc.date.available2024-05-03T11:47:09Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationАстрога, В. М. Адукацыйны ўзровень вясковага настаўніцтва Беларуі ў другой палове XIX— пачатку XX ст. / В. М. Астрога // Труды Белорусского государственного технологического университета. Серия 5. Политология, философия, история, филология. - 2005. - Вып. XIII. - С. 52-54. - Библиогр.: 17 назв.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/65219-
dc.description.abstractУ артыкуле даследуецца адукацыйны ўзровень вясковага настаўніцтва i інтэлігенцыі ў другой палове XIX-пачатку XX ст. Прыводзяцца звесткі аб адукацыйным узроўні настаўнікаў народных вучылішчаў i царкоўных школ, разглядаецца яго дынаміка.ru
dc.description.abstractВ статье рассматривается образовательный уровень сельских учителей и интеллигенции во втором полугодии 19-начало 20 веков. Информация об образовательном уровне учителей общеобразовательных школ представлена ​​в церковных школах, рассматривается ее динамика.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.publisherБГТУru
dc.subjectнастаўніцтва Беларусіru
dc.subjectпреподаватели Беларусиru
dc.subjectвясковае настаўніцтваru
dc.subjectсельское обучениеru
dc.subjectадукацыйны узровень настаўнікаўru
dc.subjectобразовательный уровень преподавателейru
dc.subjectвясковыя пачатковыя школыru
dc.subjectсельские начальные школыru
dc.subjectдухоўныя школыru
dc.subjectдуховные школыru
dc.titleАдукацыйны ўзровень вясковага настаўніцтва Беларуі ў другой палове XIX— пачатку XX ст.ru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc947.6"18/19"-
Appears in Collections:Труды БГТУ. № 5. Политология, философия, история, филология, 2005

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Астрога В. М. Адукацыйны ўзровень.pdf3.12 MBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.