Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/65675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедарцова, Тамара Мікалаеўна-
dc.date.accessioned2024-05-22T06:08:50Z-
dc.date.available2024-05-22T06:08:50Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationФедарцова, Т. М. Шляхi i метады адаптацыi студэнтаў 1-га курса праз фармiраванне iх светапогляду, маральна-этычнага i iнтэлектуальнага аблiчча сродкамi мiжпрадметных сувязяў / Т. М. Федарцова // Труды Белорусского государственного технологического университета. Серия VII. Учебно-методическая работа в высшей школе. - 1997. - Вып. III. - С. 34-38.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/65675-
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца шляхi i метады адаптацыi студэнтаў 1-га курса праз фармiраванне iх светапогляду, маральна-этычнага i iнтэлектуальнага аблiчча сродкамi мiжпрадметных сувязяў.ru
dc.description.abstractВ статье разглядываются пути и методы адаптации студентов 1-го курса, посвященные формированию их мировоззрения, морально-этичного и интеллектуальных навыков межпредметных связей.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoberu
dc.publisherБГТУru
dc.subjectстудэнтыru
dc.subjectміжпрадметныя сувязіru
dc.subjectадаптацыя студэнтаўru
dc.subjectвышэйшая адукацыяru
dc.subjectфарміраванне светапоглядуru
dc.subjectметады адаптацыіru
dc.subjectстудентыru
dc.subjectмежпредметные связиru
dc.subjectадаптация студентовru
dc.subjectвысшее образованиеru
dc.subjectформирование мировоззренияru
dc.subjectметоды адаптацииru
dc.titleШляхi i метады адаптацыi студэнтаў 1-га курса праз фармiраванне iх светапогляду, маральна-этычнага i iнтэлектуальнага аблiчча сродкамi мiжпрадметных сувязяўru
dc.typeArticleru
dc.identifier.udc808.26-07-
Appears in Collections:Труды БГТУ. № 8. Учебно-методическая работа в высшей школе, 1997

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Федарцова Т. М. Шляхі і метады.pdf287.06 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.