Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/43324
Title: Visualization as a Narrative Component of English Coursebooks in Modern Belarusian School
Authors: Коняхина, Д. А.
Keywords: English
Belarusian school
Visualization
English language training
learning English
английский язык
визуализация
изучение английского языка
обучение английскому языку
белорусские школы
Issue Date: 2021
Publisher: БГТУ
Citation: Коняхина, Д. А. Visualization as a Narrative Component of English Coursebooks in Modern Belarusian School / Д. А. Коняхина // Первый шаг в науку : тезисы докладов 72-й научно-технической конференции учащихся, студентов и магистрантов, Минск, 21-29 апреля 2021 г. - Минск : БГТУ, 2021. – С. 903-906.
Abstract: The aim of the research is to investigate the ways in which visualized character images as a narrative component can be properly selected and incorporated into an EFL-lesson plan and the positive effects they have on the individual learners and the classroom community.
URI: https://elib.belstu.by/handle/123456789/43324
Appears in Collections:Первый шаг в науку : тезисы докладов 72-й научно-технической конференции учащихся, студентов и магистрантов, Минск, 21-29 апреля 2021 г. / [редкол.: А. В. Лихачева [и др.]. - Минск : БГТУ, 2021. - 1015 c.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коняхина_Visualization.pdf135.74 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.