Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/19696
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарадніцкі, Я. А. | be |
dc.date.accessioned | 2017-03-28T09:21:58Z | - |
dc.date.available | 2017-03-28T09:21:58Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гарадніцкі, Я. А. Праблема аўтара ў беларускім літаратуразнаўстве / Я. А. Гарадніцкі // Труды БГТУ. №5. История, философия, филология, 2014. - С. 140-144 | - |
dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/19696 | - |
dc.description.abstract | Праблема аўтара з’яўляецца адной з самых актуальных і шырока дыскутуемых у сучаснай літаратуразнаўчай навуцы. У дадзеным артыкуле яна разглядаецца ў тэарэтычным і гістарычным аспектах. Для беларускага літаратуразнаўства важнасць вырашэння гэтай праблемы абумоўлена спецыфікай гістарычнага развіцця нацыянальнай літаратуры, яе цеснай сувяззю з фальклорам. Аўтарскае самаўсведамленне фарміравалася ў беларускай літаратуры новага часу паступова, ва ўзаемадзеянні з традыцыйнымі формамі калектыўна-масавай мастацкай свядомасці. Як важнейшая антытэза калектыўна-масаваму тыпу мастацкага выражэння ў беларускай літаратуры на пачатку ХХ ст. і ў пазнейшы час узнікае даволі вялікая колькасць твораў з пэўнымі прыкметамі аўтабіяграфізму. Ступень аўтабіяграфічнасці твора па-свойму вызначаецца аўтарам і чытачом. У наш час, калі ўзрастае роля чытача як інтэрпрэтатара мастацкага свету літаратурнага твора, аналіз успрымання менавіта чытачом аўтабіяграфізму ў творы мае істотнае значэнне. У артыкуле таксама разглядаюцца аўтарскія жанры як адзін са спосабаў выяўлення аўтарскага светабачання. | be |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются основные методы речевых навыков, а также основных принципов преподавания говорения на иностранном языке. Речь идет также о разработке эффективных средств формирования навыков говорения – диалогов и монологов. Упражнения, выполняемые студентами, призваны в конечном итоге сформировать и отшлифовать способность ориентироваться в естественных ситуациях общения, что способствует языковой самостоятельности студентов. В статье также подчеркивается, что основой успешного речевого общения является коммуникативная ситуация и что ситуация и речь тесно взаимосвязаны, язык развивается через ситуации и не может быть отделен от них. | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | be | en |
dc.publisher | БГТУ | ru |
dc.subject | белорусская литература | ru |
dc.subject | белорусское литературоведение | ru |
dc.subject | автобиографизм | ru |
dc.subject | авторство | ru |
dc.title | Праблема аўтара ў беларускім літаратуразнаўстве | be |
dc.type | Article | en |
dc.identifier.udc | 82.09-1+82.0 | - |
Appears in Collections: | Труды БГТУ. № 5. История, философия, филология, 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.