Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/19696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарадніцкі, Я. А.be
dc.date.accessioned2017-03-28T09:21:58Z-
dc.date.available2017-03-28T09:21:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГарадніцкі, Я. А. Праблема аўтара ў беларускім літаратуразнаўстве / Я. А. Гарадніцкі // Труды БГТУ. №5. История, философия, филология, 2014. - С. 140-144-
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/19696-
dc.description.abstractПраблема аўтара з’яўляецца адной з самых актуальных і шырока дыскутуемых у сучаснай літаратуразнаўчай навуцы. У дадзеным артыкуле яна разглядаецца ў тэарэтычным і гістарычным аспектах. Для беларускага літаратуразнаўства важнасць вырашэння гэтай праблемы абумоўлена спецыфікай гістарычнага развіцця нацыянальнай літаратуры, яе цеснай сувяззю з фальклорам. Аўтарскае самаўсведамленне фарміравалася ў беларускай літаратуры новага часу паступова, ва ўзаемадзеянні з традыцыйнымі формамі калектыўна-масавай мастацкай свядомасці. Як важнейшая антытэза калектыўна-масаваму тыпу мастацкага выражэння ў беларускай літаратуры на пачатку ХХ ст. і ў пазнейшы час узнікае даволі вялікая колькасць твораў з пэўнымі прыкметамі аўтабіяграфізму. Ступень аўтабіяграфічнасці твора па-свойму вызначаецца аўтарам і чытачом. У наш час, калі ўзрастае роля чытача як інтэрпрэтатара мастацкага свету літаратурнага твора, аналіз успрымання менавіта чытачом аўтабіяграфізму ў творы мае істотнае значэнне. У артыкуле таксама разглядаюцца аўтарскія жанры як адзін са спосабаў выяўлення аўтарскага светабачання.be
dc.description.abstractВ статье рассматриваются основные методы речевых навыков, а также основных принципов преподавания говорения на иностранном языке. Речь идет также о разработке эффективных средств формирования навыков говорения – диалогов и монологов. Упражнения, выполняемые студентами, призваны в конечном итоге сформировать и отшлифовать способность ориентироваться в естественных ситуациях общения, что способствует языковой самостоятельности студентов. В статье также подчеркивается, что основой успешного речевого общения является коммуникативная ситуация и что ситуация и речь тесно взаимосвязаны, язык развивается через ситуации и не может быть отделен от них.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isobeen
dc.publisherБГТУru
dc.subjectбелорусская литератураru
dc.subjectбелорусское литературоведениеru
dc.subjectавтобиографизмru
dc.subjectавторствоru
dc.titleПраблема аўтара ў беларускім літаратуразнаўствеbe
dc.typeArticleen
dc.identifier.udc82.09-1+82.0-
Appears in Collections:Труды БГТУ. № 5. История, философия, филология, 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf582.58 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.