Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/22462
Title: | Папулярызацыя імя і спадчыны Францішка Скарыны ў "Нашай Ніве" |
Authors: | Качан, Н. |
Keywords: | Франциск Скорина белорусское книгопечатание история издательского дела история книгопечатания белорусские типографии |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | БГТУ |
Citation: | Качан, Н. Папулярызацыя імя і спадчыны Францішка Скарыны ў "Нашай Ніве" / Н. Качан // Скориновские чтения 2017: книга в медийном пространстве: к 500-летию белорусского книгопечатания : материалы III Международного форума, 6-7 сентября 2017 / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный технологический университет, Факультет принттехнологий и медиакоммуникаций ; [оргком.: И. В. Войтов (сопред.), И. В. Луцкий, М. Г. Борозна и др. ; под ред. В. И. Куликовича]. - Минск : БГТУ, 2017. - С. 206-210 |
Description: | Падступацца да аналізу дзейнасці Францішка Скарыны беларускія даследнікі пачалі яшчэ на зары XIX стагоддзя. Да нашаніўцаў выдавецкай дзейнасцю Францішка Скарыны глыбока цікавіліся толькі дзве вядомыя ў навуковым свеце асобы, прафесары Віленскага ўніверсітэта - славіст, арыенталіст і філосаф, доктар тэалогіі Міхал Баброўскі ды кнігазнавец і грамадскі дзеяч, аўтар прац у гісторыі кнігі і бібліяграфіі Яўхім Лялевель. Працаўнікі рэдакцыі «Нашай Нівы» імкнуліся ацаніць спадчыну нашага першадрукара, выразна сфармуляваць і пашырыць думку пра тое, што менавіта ягоная справа ўлучыла беларусаў у кантэкст агульнае ўрапейскага духоўнага развіцця. |
URI: | https://elib.belstu.by/handle/123456789/22462 |
Appears in Collections: | Скориновские чтения 2017: книга в медийном пространстве: к 500-летию белорусского книгопечатания : материалы III Международного форума, 6-7 сентября 2017 г. |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kachan_Papuljaryzacyja.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.