Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/33824
Название: Сторытэлінг як з’ява сучасных медыя
Авторы: Круковіч, Ірына Валер’еўна
Ключевые слова: сторытэлінг
маркетынг
журналістыка
трансмедыйны сторытэлінг
кросмедыйны сторытэлінг
Дата публикации: 2020
Издательство: БГТУ
Библиографическое описание: Круковіч, І. В. Сторытэлінг як з’ява сучасных медыя / І. В. Круковіч // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. - Минск : БГТУ, 2020. - № 1 (231). - С. 33-36.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле была разгледжана з’ява сторытэлінгу ў сферы сучаснай журналістыкі. Апісваюцца структурная і змястоўная спецыфікі мультымедыйных гісторый. Прааналізаваны асноўныя віды сторытэлінгу, такія як вусны, пісьмовы і лічбавы сторытэлінг. У сваю чаргу лічбавы сторытэлінг падзяляецца на кросмедыйны і трансмедыйны. Таксама разглядаюцца асаблівасці стварэння гісторыі, яе складнікаў, кампаноўкі такім чынам, каб данесці асноўную ідэю да аўдыторыі як на рацыянальным, так і на эмацыйным узроўнях. У артыкуле сістэматызаваны асноўныя вызначэнні жанру «сторытэлінг» і выяўлены яго асноўныя функцыянальныя характарыстыкі. Дадзена азначэнне тэрміна «сторытэлінг». Разгледжаны функцыі сторытэлінгу ў сферы маркетынгу і журналістыкі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.belstu.by/handle/123456789/33824
Располагается в коллекциях:выпуск журнала постатейно

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6.pdf664.58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.