Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/36566
Название: Сацыяльныя сеткі як платформа для рэалізацыі тэлевізійнай камунікацыі
Авторы: Хмель, Лізавета Раманаўна
Ключевые слова: тэлебачанне
телевизионные каналы
сацыяльныя сеткі
социальные сети
нтэрактыўнасць
интерактивность
тэлевізійныя камунікацыі
телевизионные коммуникации
тэлегледачы
телезрители
тэлевізійныя медыя
телевизионные медиа
Дата публикации: 2020
Издательство: БГТУ
Библиографическое описание: Хмель, Л. Р. Сацыяльныя сеткі як платформа для рэалізацыі тэлевізійнай камунікацыі / Л. Р. Хмель // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. - Минск : БГТУ, 2020. - № 2 (237). - С. 104-110. - Бібліягр.: 6 назв.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле аналізуецца дзейнасць айчынных тэлевізійных каналаў у сацыяльных сетках. Аўтар даследуе акаўнты рэспубліканскіх тэлевізійных медыя, такіх як «АНТ», «Беларусь 1», «СТБ», іх кантэнт і тэхналогіі камунікацый з тэлегледачамі. Вызначаюцца спосабы ўстанаўлення інтэрактыўнасці з адрасатам як на асабістых старонках тэлеканалаў, так і ў акаўнтах асобных тэлепраграм, прыводзіцца класіфікацыя карыстальніцкіх паведамленняў. Аргументуецца, што камунікацыя тэлевізійных каналаў у сацыяльных сетках носіць пераважна суб’ект-аб’ектны характар, інтэрактыўнасць слаба актывізавана.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.belstu.by/handle/123456789/36566
Располагается в коллекциях:выпуск журнала постатейно

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17. Хмель.pdf656.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.