Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/52712
Title: | Адметнасці сацыяльна-культурнай адаптацыі беларускіх студэнтаў у міжваеннай Чэхаславакіі |
Authors: | Коваль, Вольга Уладзіміраўна |
Keywords: | беларускія студэнты беларуская дыяспара сацыяльна-культурная адаптацыя нацыянальная ідэнтычнасць |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | БГТУ |
Citation: | Коваль В. У. Адметнасці сацыяльна-культурнай адаптацыі беларускіх студэнтаў у міжваеннай Чэхаславакіі // Труды БГТУ. Сер. 6, История, философия. 2022. № 2 (263). С. 44–49. |
Abstract: | У даследаванні аналізуeцца ўплыў палітычных і эканамічных фактараў на працэсы псіхалагічнай і сацыяльна-культурнай адаптацыі беларускіх студэнтаў у Чэхаславакіі. Прааналізаваны ўплыў акадэмічнага асяроддзя на адаптацыйныя працэсы і камунікацыйныя здольнасці студэнтаў. Беларускія грамадскія арганізацыі ў Празе ладзілі літаратурныя вечарыны беларускіх класікаў, якія спрыялі фарміраванню нацыянальнай ідэнтычнасці дыяспары. Найбольш значнай для паспяховай сацыяльна-культурнай адаптацыі студэнтаў была дзейнасць таварыства «Незалежнасць» і Культурнага таварыства імя Ф. Скарыны ў Празе. Візіты вучоных, педагогаў, пісьменнікаў з метраполіі садзейначалі культурнай і акадэмічнай адаптацыі беларускіх студэнтаў. Вынікі даследавання даюць падставы сцвярджаць, што беларускія студэнты ў міжваеннай Чэхаславакіі не вылучаліся добра сфарміраванай культурнай ідэнты- фікацыяй, што прывяло да праблемнай адаптацыі ў сацыяльным і адукацыйным асяроддзі. Канфлікты паміж палітычнымі групоўкамі дыяспары і сусветны эканамічны крызіс аказалі негатыўны ўплыў на развіццё беларускіх студэнцкіх арганізацый і іх культурную дзейнасць |
URI: | https://elib.belstu.by/handle/123456789/52712 |
Appears in Collections: | выпуск журнала постатейно |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8. Коваль.pdf | 629.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.