Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/65055
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorYegorova, Zinaida-
dc.date.accessioned2024-04-26T07:26:09Z-
dc.date.available2024-04-26T07:26:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationYegorova, Z. Application of business games in teaching technical disciplines / Z. Yegorova // Annali d’Italia. - 2023. - №48. - P. 44-46.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/65055-
dc.description.abstractThe paper presents the results of the theoretical justification and practical implementation of a business game for the development of professional competencies of technical university students when they study technical dis-ciplines. Using the example of the curriculum for the specialty “Physical and chemical methods and instruments for product quality control” (qualification – certification engineer), the predominance of disciplines that form hard skills in future specialists is shown. It was also found that in two disciplines of the specialty there are more than 30% of topics for better assimilation of which business games can be used. Examples of two business games are given.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoenru
dc.subjecttechnical universityru
dc.subjectspecialty curriculumru
dc.subjectcompetenciesru
dc.subjectforms of trainingru
dc.subjectbusiness gameru
dc.subjectтехнические дисциплиныru
dc.subjectучебная программа специальностиru
dc.subjectкомпетенцииru
dc.subjectформы обученияru
dc.subjectделовые игрыru
dc.titleApplication of business games in teaching technical disciplinesru
dc.typeArticleru
dc.identifier.DOI10.5281/zenodo.10035063-
Располагается в коллекциях:Статьи в зарубежных изданиях

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yegorova_Application.pdf173.16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.