Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/69327
Title: Падыходы да рашэння праблемы кадравага забеспячэння сярэдніх навучальных устаноў Беларусі (другая палова ХІХ - пачатак ХХ ст.)
Authors: Астрога, Валянціна Міхайлаўна
Keywords: сярэднія навучальныя ўстановы
Віленская навучальная акруга
гісторыка-філалагічныя інстытуты
універсітэты
педагагічныя курсы
настаўнікі
средние учебные заведения
Виленский учебный округ
историко-филологические институты
университеты
педагогические курсы
учителя
Issue Date: 2023
Citation: Астрога, В. М. Падыходы да рашэння праблемы кадравага забеспячэння сярэдніх навучальных устаноў Беларусі (другая палова ХІХ - пачатак ХХ ст.) / В. М. Астрога. - Тэкст : электронны // Беларусь у кантэксце еўрапейскай гісторыі: асоба, грамадства, дзяржава : зборнік навуковых артыкулаў / ГрДУ імя Янкі Купалы. - Гродна : ГрДУ, 2023. - С. 256-259. - Бібліягр.: 14 назв.
Abstract: Разглядаюцца асноўныя падыходы да вырашэння праблемы забеспячэння кадрамі настаўнікаў сярэдняй школы Беларусі ў другой палове ХІХ – пачатку ХХ ст. Падкрэсліваецца, што ў дадзены перыяд дакладнай сістэмы педагагічнай падрыхтоўкі створана не было, яна ў асноўным ажыццяўлялася рознымі тыпамі вышэйшых навучальных устаноў Расіі. Высновы грунтуюцца на аналізе гістарычных крыніц, аналізе статыстычных матэрыялаў і дарэвалюцыйнай літаратуры.
Рассматриваются основные подходы к решению проблемы обеспечения кадрами учителей средней школы Беларуси во второй половине ХІХ-начале ХХ в. Подчеркивается, что в данный период четкой системы педагогической подготовки создано не было, она в основном осуществлялась различными типами высших учебных заведений России. Выводы основываются на анализе исторических источников, анализе статистических материалов и дореволюционной литературы.
URI: https://elib.belstu.by/handle/123456789/69327
Appears in Collections:Статьи в республиканских изданиях

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Астрога В. М. Падыходы да рашэння.pdf186.27 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.