Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/72346
Название: Marketing management in an international company
Авторы: Korbut, M. A.
Ключевые слова: marketing management
marketing
international marketing
управление маркетингом
маркетинг
международный маркетинг
managing international marketing
управление международным маркетингом
Дата публикации: 2025
Издательство: БГТУ
Библиографическое описание: Korbut, M. A. Marketing management in an international company / M. A. Korbut // 76-я научно-техническая конференция учащихся, студентов и магистрантов : тезисы докладов, Минск, 14-30 апреля 2025 г. : в 4 ч. Ч. 4. - Минск : БГТУ, 2025. – С. 214-216.
Краткий осмотр (реферат): Managing international marketing is a complex task that requires careful consideration of cultural, legal, and economic factors. By employing strategies such as cultural adaptation, market research, and digital marketing, businesses can overcome challenges and achieve success in global markets. Continuous learning and adaptation are key to maintaining a competitive edge in the dynamic international marketing landscape. As global markets continue to evolve, the ability to navigate these complexities effectively will remain crucial for businesses seeking to thrive internationally.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.belstu.by/handle/123456789/72346
Располагается в коллекциях:материалы конференции постатейно

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Korbut_Marketing.pdf103.73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.