Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/72430Полная запись метаданных
| Поле DC | Значение | Язык |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Саянкова-Мельніцкая, Людміла Пятроўна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-18T08:27:51Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-18T08:27:51Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.citation | Саянкова-Мельніцкая Л. П. Рэкламны, навуковы, публіцыстычны падыходы ў кінакрытычный творчасці // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. 2025. № 2 (297). С. 140–147. | ru |
| dc.identifier.uri | https://elib.belstu.by/handle/123456789/72430 | - |
| dc.description.abstract | У артыкуле разглядаецца праблема сінкрэтызму разнастайных дыскурсіўных кінакрытычных практык, іх сінтэзу і ўзаемапранікнення, якія тлумачаць прадуктыўнасць і запатрабаванасць тэкстаў кінакрытыкі ў аўдыторыі і шырокі запыт на іх у розных сродках масавай інфармацыі (СМІ). Адзначаецца, што кінакрытыка, якая развівалася ад рэкламных анонсаў да аналітычных эсэ, дэманструе высокую ступень адаптацыі і жыццяздольнасці, узбагачаючыся новымі формамі ў залежнасці ад такіх фактараў, як від СМІ, аўтарскія інтэнцыі і сацыяльна-культурная запатрабаванасць. Падкрэсліваецца, што выяўленне рэдакцыйных ці аўтарскіх стратэгій у выкарыстанні розных падыходаў (рэкламных, навуковых, публіцыстычных, мастацкіх) да рэпрэзентацыі кінарэальнасці адыгрывае ключавую ролю ў вызначэнні ўзроўню і значнасці кінакрытычных тэкстаў. Нягледзячы на вывучэнне кінакрытыкі як галіны журналістыкі, практычна адсутнічаюць даследаванні разнастайных дыскурсіўных медыяпрактык гэтага віду літаратурна-мастацкай крытыкі. Мэтай дадзенага артыкула з’яўляецца аналіз рэкламных, навуковых, публіцыстычных, мастацкіх падыходаў у кінакрытычнай творчасці. Праведзены аналіз дазваляе зрабіць выснову, што разнастайнасць дыскурсіўных практык, якія пераважаюць у кінакрытыцы, знаходзіцца ў прамой залежнасці ад шэрагу ўзаемазвязаных і ўзаемаабумоўленых экстра- і інтрасацыякультурных фактараў, у прыватнасці, ад хранатопу, у якім узаемадзейнічаюць стваральнік тэксту, аўдыторыя і аб’екты. Атрыманыя вынікі даюць новыя падставы для даследавання такой важнай галіны журналістыкі, як кінакрытыка. | ru |
| dc.format.mimetype | application/pdf | ru |
| dc.language.iso | be | ru |
| dc.publisher | БГТУ | ru |
| dc.subject | кінакрытыка | ru |
| dc.subject | журналістыка | ru |
| dc.subject | рэкламна-прэзентатыўны кінакрытычны дыскурс | ru |
| dc.subject | навуковы падыход у кінакрытыцы | ru |
| dc.subject | мастацкае ў кінакрытыцы | ru |
| dc.subject | публіцыстычны пачатак у кінакрытыцы | ru |
| dc.title | Рэкламны, навуковы, публіцыстычны падыходы ў кінакрытычный творчасці | ru |
| dc.type | Article | ru |
| dc.identifier.DOI | 10.52065/2520-6729-2025-297-17 | - |
| Располагается в коллекциях: | выпуск журнала постатейно | |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 17. Саянкова-Мельніцкая.pdf | 710.9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
