Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/72430
Название: Рэкламны, навуковы, публіцыстычны падыходы ў кінакрытычный творчасці
Авторы: Саянкова-Мельніцкая, Людміла Пятроўна
Ключевые слова: кінакрытыка
журналістыка
рэкламна-прэзентатыўны кінакрытычны дыскурс
навуковы падыход у кінакрытыцы
мастацкае ў кінакрытыцы
публіцыстычны пачатак у кінакрытыцы
Дата публикации: 2025
Издательство: БГТУ
Библиографическое описание: Саянкова-Мельніцкая Л. П. Рэкламны, навуковы, публіцыстычны падыходы ў кінакрытычный творчасці // Труды БГТУ. Сер. 4, Принт- и медиатехнологии. 2025. № 2 (297). С. 140–147.
Краткий осмотр (реферат): У артыкуле разглядаецца праблема сінкрэтызму разнастайных дыскурсіўных кінакрытычных практык, іх сінтэзу і ўзаемапранікнення, якія тлумачаць прадуктыўнасць і запатрабаванасць тэкстаў кінакрытыкі ў аўдыторыі і шырокі запыт на іх у розных сродках масавай інфармацыі (СМІ). Адзначаецца, што кінакрытыка, якая развівалася ад рэкламных анонсаў да аналітычных эсэ, дэманструе высокую ступень адаптацыі і жыццяздольнасці, узбагачаючыся новымі формамі ў залежнасці ад такіх фактараў, як від СМІ, аўтарскія інтэнцыі і сацыяльна-культурная запатрабаванасць. Падкрэсліваецца, што выяўленне рэдакцыйных ці аўтарскіх стратэгій у выкарыстанні розных падыходаў (рэкламных, навуковых, публіцыстычных, мастацкіх) да рэпрэзентацыі кінарэальнасці адыгрывае ключавую ролю ў вызначэнні ўзроўню і значнасці кінакрытычных тэкстаў. Нягледзячы на вывучэнне кінакрытыкі як галіны журналістыкі, практычна адсутнічаюць даследаванні разнастайных дыскурсіўных медыяпрактык гэтага віду літаратурна-мастацкай крытыкі. Мэтай дадзенага артыкула з’яўляецца аналіз рэкламных, навуковых, публіцыстычных, мастацкіх падыходаў у кінакрытычнай творчасці. Праведзены аналіз дазваляе зрабіць выснову, што разнастайнасць дыскурсіўных практык, якія пераважаюць у кінакрытыцы, знаходзіцца ў прамой залежнасці ад шэрагу ўзаемазвязаных і ўзаемаабумоўленых экстра- і інтрасацыякультурных фактараў, у прыватнасці, ад хранатопу, у якім узаемадзейнічаюць стваральнік тэксту, аўдыторыя і аб’екты. Атрыманыя вынікі даюць новыя падставы для даследавання такой важнай галіны журналістыкі, як кінакрытыка.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.belstu.by/handle/123456789/72430
Располагается в коллекциях:выпуск журнала постатейно

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
17. Саянкова-Мельніцкая.pdf710.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.