Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.belstu.by/handle/123456789/72982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRamanchyk, S. S.-
dc.contributor.authorSlassi Moutabir, S. A.-
dc.date.accessioned2025-12-16T13:46:51Z-
dc.date.available2025-12-16T13:46:51Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationRamanchyk, S. S. Using Big Data and artificial inteligence to personalize retail banking offerings / S. S. Ramanchy, S. A. Slassi Moutabirk // Передовые технологии и инновации в образовании и науке для улучшения качества жизни и стимулирования устойчивого экономического роста : сборник статей VIII Международной научно-технической конференции "Минские научные чтения - 2025", Минск, 3- 5 декабря 2025 г. : в 3 т. Т. 1. - Минск : БГТУ, 2025. – С. 522-526.ru
dc.identifier.urihttps://elib.belstu.by/handle/123456789/72982-
dc.description.abstractThe article examines the role of big data and artificial intelligence for the banking sector and the quality of customer service. It analyzes the information and communication technologies used in the context of technological development. The article emphasizes the importance of combining science and technology to train specialists and improve banking services.ru
dc.description.abstractСтатья рассматривает роль больших данных и искусственного интеллекта для банковского сектора и качества клиентского обслуживания. Анализируются используемые информационно-коммуникационные технологии в контексте технологического развития. Подчеркивается важность объединения науки и технологий для подготовки специалистов и улучшения банковского обслуживания.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfru
dc.language.isoenru
dc.publisherБГТУru
dc.subjectartificial intelligenceru
dc.subjectbanking sectorru
dc.subjectinformation and communication technologiesru
dc.subjectискусственный интеллектru
dc.subjectбанковский секторru
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииru
dc.subjectBig Dataru
dc.subjectpersonalize retailru
dc.subjectперсонализация преддоженийru
dc.titleUsing Big Data and artificial inteligence to personalize retail banking offeringsru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:материалы конференции постатейно

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ramanchyk_Using.pdf289.72 kBAdobe PDFView/Open



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.