Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/25307
Название: University teacher`s mission: vision for the second of Bologna Process
Авторы: Kazarenkov, Vjacheslav Ilich
Kazarenkova, Tatiana Borisovna
Vetokhin, Siarhei Siarheevich
Wael, Hamze
Ключевые слова: higher education
guality asurance
university teacher
mission
model
высшее образование
качество образования
преподаватель университета
миссия
модель
Болонский процесс
Дата публикации: 2017
Издательство: БГТУ
Библиографическое описание: University teacher`s mission: vision for the second of Bologna Process / V. I. Kazarenkov [et al.] // Высшее техническое образование. - Минск : БГТУ, 2017. - Т. 1, № 2. - С. 16-20. - Библиогр.: 17 назв.
Краткий осмотр (реферат): Building the joint area of higher education in Europe within the framework of the Bologna process, other processes of integration and national self-determination have shown the need to create a new model of university education and rethink the role of the educator in it. The isolation of professors and students, which presented in the most part of the twentieth century, was to a certain extent a brake on development, which required shaping new relations in the educational environment. In this connection, as a target could be offered formation of conditions for the upbringing of a modern self-sufficient personality, who clear understands the national level achievements and their contribution to the world development, possesses the ability to think critically, to work in a team, to respect different opinions and values. Joint activity of the teachers and students in the educational process, research work and other activities is the method of achieving this goal.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.belstu.by/handle/123456789/25307
Располагается в коллекциях:2017, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
3.Kazarenkov_University.pdf545.83 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.