Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://elib.belstu.by/handle/123456789/45572
Название: | Выкарыстанне элементаў тэорыi рашэння вынаходнiцкiх задач пры правядзеннi практычных заняткаў |
Авторы: | Вайцяховіч, Петр Яўгенавіч |
Ключевые слова: | практычныя заняткі тэорыя рашэння вынаходніцкіх задач тэхнічная адукацыя вынаходніцкія задачы творчая актыўнасць студэнтаў практические занятия теория решения изобретательских задач техническое образование изобретательские задачи творческая активность студентов |
Дата публикации: | 1997 |
Издательство: | БГТУ |
Библиографическое описание: | Вайцяховіч, П. Я. Выкарыстанне элементаў тэорыi рашэння вынаходнiцкiх задач пры правядзеннi практычных заняткаў / П. Я. Вайцяховіч // Труды Белорусского государственного технологического университета. Серия 8. Учебно-методическая работа в высшей школе. - Минск : БГТУ, 1997. - Вып. III. - С. 16-18. |
Краткий осмотр (реферат): | Вучэбным планам па курсу “Механічнае абсталяванне галіны” прадугледжаны практычныя заняткі. Традыцыйна на гэтых занятках рашаліся задачы па разліку рабочых параметраў машын. Аднак гэтыя задачы накіраваны ў асноўным на выкарыстанне тыповых методык разліку. Творчасць, самастойнасць студэнтаў абмяжоўвалася толькі пошукам па табліцах, намаграмах адсутных каэфіцыентау. Такія заняткі не выклікалі ніякай цікавасці ў студэнтаў. Аб’ектыўна ўзнікла неабходнасць памяняць форму практычных заняткаў ці хаця б ix нейкай часткі. Прычым асноўным накірункам пры гэтым было выбрана павышэнне творчай актыўнасці студэнтаў. Для выканання пастаўленай мэты звярнуліся да тэорыі рашэння вынаходніцкіх задач (TPB3). |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://elib.belstu.by/handle/123456789/45572 |
Располагается в коллекциях: | Труды БГТУ. № 8. Учебно-методическая работа в высшей школе, 1997 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Выйцяхович_Выкарыстанне.pdf | 227.9 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.