Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://elib.belstu.by/handle/123456789/45572
Название: Выкарыстанне элементаў тэорыi рашэння вынаходнiцкiх задач пры правядзеннi практычных заняткаў
Авторы: Вайцяховіч, Петр Яўгенавіч
Ключевые слова: практычныя заняткі
тэорыя рашэння вынаходніцкіх задач
тэхнічная адукацыя
вынаходніцкія задачы
творчая актыўнасць студэнтаў
практические занятия
теория решения изобретательских задач
техническое образование
изобретательские задачи
творческая активность студентов
Дата публикации: 1997
Издательство: БГТУ
Библиографическое описание: Вайцяховіч, П. Я. Выкарыстанне элементаў тэорыi рашэння вынаходнiцкiх задач пры правядзеннi практычных заняткаў / П. Я. Вайцяховіч // Труды Белорусского государственного технологического университета. Серия 8. Учебно-методическая работа в высшей школе. - Минск : БГТУ, 1997. - Вып. III. - С. 16-18.
Краткий осмотр (реферат): Вучэбным планам па курсу “Механічнае абсталяванне галіны” прадугледжаны практычныя заняткі. Традыцыйна на гэтых занятках рашаліся задачы па разліку рабочых параметраў машын. Аднак гэтыя задачы накіраваны ў асноўным на выкарыстанне тыповых методык разліку. Творчасць, самастойнасць студэнтаў абмяжоўвалася толькі пошукам па табліцах, намаграмах адсутных каэфіцыентау. Такія заняткі не выклікалі ніякай цікавасці ў студэнтаў. Аб’ектыўна ўзнікла неабходнасць памяняць форму практычных заняткаў ці хаця б ix нейкай часткі. Прычым асноўным накірункам пры гэтым было выбрана павышэнне творчай актыўнасці студэнтаў. Для выканання пастаўленай мэты звярнуліся да тэорыі рашэння вынаходніцкіх задач (TPB3).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://elib.belstu.by/handle/123456789/45572
Располагается в коллекциях:Труды БГТУ. № 8. Учебно-методическая работа в высшей школе, 1997

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Выйцяхович_Выкарыстанне.pdf227.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.